Jeg vil til enhver tid hellere lytte til Rameys landsmand Giorgio Tozzi:
Der ligger heldigvis en del med ham på YouTube.
Han kunne have lært Ezio Pinza et og andet om at synge musical:
Ikke Rameysk sandpapir - nej, fløjl! Ikke underligt, at han vandt tre grammyer.
Tozzi skrev også en roman, The Golem of the Golden West, som udkom i 1997. Mon manden faktisk også kunne skrive? Jeg blev i alt fald nysgerrig og fandt ud af, at det er muligt at købe bogen på amazon. Den havde fået én anmeldelse:
The title caught my attention, and I asked myself, "what in the world is a
'Golem' and what has it to do with the 'Golden West'?" I glanced at the first
page and found myself being drawn into the story. The words flowed with such an
energetic stream of consciousness that after the first three pages I decided I
had to read on to the end. I purchased the book then and there, have found it to
be one to the most informative, exciting and entertaining books I have ever
read. I find it hard to believe that this is a first novel by this author. I
will eagerly look foreward to more of his works.
Men hvad mon den egentlig handler om? Det ender nok med, at jeg køber den, selv om den ikke findes som e-bog.
Før og nu
3 dage siden

Ingen kommentarer:
Send en kommentar